Dag 22 en 23 - donderdag 7 en vrijdag 8 juni - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Daniëlle van Wissen-Claeys - WaarBenJij.nu Dag 22 en 23 - donderdag 7 en vrijdag 8 juni - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Daniëlle van Wissen-Claeys - WaarBenJij.nu

Dag 22 en 23 - donderdag 7 en vrijdag 8 juni

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

07 Juni 2018 | Mexico, Mexico-stad

Op woensdagavond voelde ik me al niet heel lekker en dat bleek de volgende dag door te zetten. Ik heb donderdag en vrijdag bijna de hele dag ziek op bed gelegen. Pas tegen het einde van de vrijdagmiddag voelde ik me met het uur beter worden en kon ik 's avonds weer samen met Michèl en Floortje een hapje in het restaurant gaan eten. Het laatste avondmaal in het Iberostar Cozumel hotel. Ik zal het gaan missen. Doordat ik me niet goed voelde, konden mijn laatste 2 duiken ook niet doorgaan jammergenoeg. Misschien een goede reden om ooit nog eens terug te komen op Cozumel?

Het is jammer dat de vakantie nu bijna voorbij is, alhoewel ik er ook wel naar uitkijk om weer naar huis te gaan. We hebben de afgelopen drie weken zoveel gedaan en gezien dat de vakantie ook echt compleet voelt. Vaak heb je aan het einde van de vakantie het gevoel dat je nog niet naar huis wilt, maar zo voelt het nu niet. Michèl heeft de afgelopen twee dagen met Floortje aan het zwembad en luierend op de kamer doorgebracht. Ook zij verlangen naar huis. En Floortje zeker, want als we thuis komen, is ze bijna jarig en wordt ze 5!

Na het eten zijn we op tijd naar de kamer terug gegaan en ben ik begonnen met de uitdaging om de koffers binnen de gestelde limieten ingepakt te krijgen. De koffers mogen niet meer wegen dan 23 kg per stuk, maar de twee kleinste krijg ik niet zo vol, omdat dat qua inhoud niet past. Dus ik blijf met zo'n 7 kg aan kleding zitten. Ik heb wel een extra sporttas bij me, maar voor een extra tas/koffer betaal je $100 en voor overgewicht boven de 23 kg ook. Het is dus om het even of ik het in de grote koffer prop of dat ik de sporttas vul. Dat dacht ik tenminste. Bij het nalezen van de voorwaarden op de site van American Airlines staat namelijk dat je naast een carry-on item (bijvoorbeeld een kleine koffer) ook een personal item (zoals een handtas of kleine rugzak) mee mag nemen in de cabine. Nou, dat komt dan mooi uit. Dan gaat de sporttas alsnog als handbagage mee. Dat scheelt weer $100.

We kruipen uiteindelijk vroeg ons bed in, want de wekker gaat morgen vroeg om aan onze terugreis te beginnen. Het zal een lange dag worden.......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniëlle

Actief sinds 21 Sept. 2008
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 15728

Voorgaande reizen:

09 Juli 2022 - 18 Juli 2022

Turkije 2022 - Daniëlle en Floortje

17 Mei 2018 - 10 Juni 2018

Florida/Mexico 2018

17 Mei 2012 - 10 Juni 2012

Thailand 2012

22 September 2008 - 11 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: